062322777 info@digitalk.ba

Upravljanje društvenim mrežama na prvi pogled se čini kao lagan posao. Ipak ovo su neki od razloga zašto da taj posao prepustite profesionalcu.

Mnogi današnji poduzetnici misle i uvjereni su u to kako mogu sve raditi sami, vrijeme je ipak da priznaju kako ne mogu biti baš u svemu dobri, i naravno kako nemaju dovoljno vremena da sve zadatke obave sami. U posljednjih nekoliko godina mnoštvo poslova se preselilo na internet, ako niste bar na jednoj društvenoj mreži propuštate mnoštvo informacija koje kruže na njima.

Biti bez aktivnog profila na društvenim mrežama u današnje vrijeme je jednako je biti nevidljiv na tržištu, društvene mreže su postale neizostavan element svake uspješne marketing strategije.

Osim dobrog poznavanja brenda ili kompanije sa kojom bi se trebao poistovijetiti kako bi najbolje uradio svoj posao, tu je i mnoštvo koraka koje Social Media Manager preduzima kako bi svog klijenta predstavio najbolje na tržištu.

U nastavku pročitajte nekoliko razloga zašto trebate zaposliti Social Media Managera i prepustiti mu potrebnu slobodu.

1. Postaje vaš brend ambasador

Osim što dobro prouči vaš brend, funkcioniše kao produžetak vaše ruke. U komunikaciji sa vama istakut će sve prednosti vaše kompanije i kreirati jedinstvene postove koji privlače vašu ciljanu publiku.

2. Širi bazu vaših klijenata

Društvene mreže spadaju u red najpopularniji kanala za privlačenje novih klijenata, htjeli to ili ne život se odvija na internetu više nego u stvarnosti. Vaš Social media manager može znatno povećati bazu vaših partnera ako pravilno razradi strategiju oglašavanja i kreira zanimljive oglase.

3. Štedi vaš novac

Upravljanjem online kampanjama na adekvatan način, vaš social media manager vam može uštediti mnogo novca. Uzmimo za primjer da ste uplatiili oglas za određen post koji vam u ovom momentu ne donosi nikakve rezultate, vaš social media manager će donijeti odluku da pauzira kampanju koja nije učinkovita, a ostatak novca uložit će u neki drugi oglas.

4. U saradnji sa vama razvija marketinšku strategiju na društvenim mrežama

Bez adekvatne marketinške strategije vaša ulaganja u posao mogu biti uzaludna. Osmišljavanje učinkovite i kreativne strategije koja pomaže da ostvarite svoje ciljeve može biti veoma izazovan posao. Social Media Manager koji ima određeno iskustvo iza sebe prvo će definisati glavne ciljeve prisutnosti na društvenim mrežama, zatim će u saradnji sa vama definisati sve korake strategije koji uključuju:

  • Odabir kanala komunikacije
  • Vremenski period oglašavanja
  • Budžet koji trebate uložiti

5. Kreira adekvatan sadržaj koji vašu kompaniju predtavlja u javnosti

Sadržaj koji plasirate u javnost je ogledalo vašeg biznisa, potrebno je da bude pravilno definisan kako bi se istaknuo od ostalih na tržitu. Uvijek postoji rizik od serviranja sadržaja koji vaša publika smatra nekorisnim ili čak neprikladnim. Neprikladan sadržaj može vas udaljiti od vaše publike, iskusan Social Media Manager se prvenstveno upozna sa vašom ciljanom publikom, shodno tim saznanjima i kreira adekvatan sadržaj.

6. Prati trendove u modernom poslovanju

Social media manager svakodnevno istražuje nove tehnologije i alate koji ga okružuju i koji mu služe da podigne nivo poslovanja, aktivan je u toku sa najnovijim događajima u svijetu društvenih medija, u stanju je da brzo identifikuje najbolje opcije za vaše pozicioniranje u online svijetu. Promjene se događaju svakodnevno i potrebno je pratiti iste.

7. Ostvaruje prisnu saradnju sa vašim klijentima

Iskustvo je pokazalo da svako treba biti prisutan na društvenim mrežama, dok o dinamici objava odlučuje upravo social media manager. Iskusan social media manager će odrediti kako količinu postova tako i relevantan sadržaj kako bi vaši postojeći kao i potencijalni kupci u svakom trenutku bili informisani o novitetima iz vaše ponude.

8. Odgovara na upite vaših klijenata

U današnje vrijeme veoma je važno biti precizan i brz. Znate i sami koliko vas čekanje može izluditi. Social media manager odgovara na upite vaših klijenata skoro i bez radnog vremena, ovo je bitna stavka u svijetu instant informacija kada kupci zahtijevaju precizan i brz ogovor.