062322777 info@digitalk.ba

SEO optimizacija

  • Bolje pozicioniranje u organskim rezultatima na tražilicama
  • Više kvalitetnih posjetitelja i rast prodaje
  • Metode koje preporučuje Google 

Šta je SEO?

SEO označava skup metoda kojima je cilj podignuti promet sa organskih (neplaćenih) rezultata u tražilici za kvalitetne ključne riječi. U odnosu na druge performance kanale, SEO rezultat se puno duže gradi ali je učinak dugotrajniji. Zbog toga SEO daje najbolje rezultate u kombinaciji sa ostalim performance kanalima kao što su Google Ads i Facebook Ads.

Web stranice koje se na tražilicama za bitne ključne riječi pronađu u prvih 10 rezultata pretraživanja ili na prvoj stranici najčešće će privući pažnju internet korisnika koji će ih zatim posjetiti

Cilj SEO optimizacije je postići bolju poziciju u besplatnim rezultatima pretraživanja tražilica na bitne ključne riječi te time povećati prodaju usluga ili proizvoda.

 

SEO kampanja obuhvata:

  • Istraživanje tržišta
  • Istraživanje ključnih riječi za vašu djelatnost
  • primjenu ključnih riječi na vašoj web strani
  • optimizacija na stranicama – ON PAGE SEO
  • strukturiranje web strana i internih linkova
  • linkbuilding
  • praćenje rezultata i optimizacija

Važno napraviti temeljitu analizu tržišta, konkurencije, trenutne pozicije i web stranice kao bazu za sve daljnje SEO aktivnosti. Metode koje se koriste kod SEO optimizacije trebaju osigurati da njihov učinak bude što dugotrajniji pa se trebaju što više poklapati sa Googleovim preporukama.

 

Zašto biznisi trebaju SEO optimizaciju?

SEO (optimizacija za pretraživače) je ključna za kompanije koje žele uspostaviti snažno prisustvo na mreži i usmjeriti organski promet na svoje web stranice. Evo nekoliko razloga zašto je SEO važan za vašu kompaniju:

Povećana vidljivost i promet : SEO pomaže vašoj web stranici da se bolje rangira na stranicama s rezultatima tražilice (SERP), čineći je vidljivijom potencijalnim kupcima. Veća vidljivost dovodi do više klikova i prometa na vašoj web stranici.

Vjerodostojnost i povjerenje : web stranice koje se pojavljuju na vrhu rezultata pretraživanja često se smatraju vjerodostojnijima i vjerodostojnijima od strane korisnika. Snažna SEO strategija može pomoći u izgradnji kredibiliteta vašeg brenda i uspostavi povjerenja kod vaše publike.

Isplativost : U poređenju sa tradicionalnim metodama oglašavanja, SEO je isplativ način za privlačenje ciljanog saobraćaja na vašu web stranicu. Kada se vaša web stranica dobro kotira za relevantne ključne riječi, možete nastaviti primati promet bez plaćanja za svaki klik.

Konkurentska prednost : U današnjem konkurentnom poslovnom okruženju, snažna SEO strategija može vam dati prednost u odnosu na konkurenciju. Nadmašivši ih u rezultatima pretraživanja, možete privući više kupaca i povećati svoj tržišni udio.

Bolje korisničko iskustvo : SEO nije samo optimizacija za pretraživače; također se radi o poboljšanju korisničkog iskustva na vašoj web stranici. Pretraživači nagrađuju web stranice koje nude visokokvalitetan sadržaj, brzo vrijeme učitavanja i mobilnu reakciju – sve to doprinosi boljem korisničkom iskustvu.

Uvid u ponašanje kupaca : SEO alati i analitika pružaju vrijedan uvid u ponašanje kupaca, kao što su ključne riječi koje koriste, uređaji koje koriste za pristup vašoj web stranici i stranice koje najčešće posjećuju. Ovi podaci vam mogu pomoći da poboljšate svoju SEO strategiju i prilagodite svoj sadržaj tako da bolje zadovolji potrebe vaše ciljne publike.

Općenito, SEO je od suštinskog značaja za kompanije koje žele povećati svoju vidljivost na mreži, privući više prometa i ostati ispred konkurencije na današnjem digitalnom tržištu. Ulaganje u SEO može donijeti dugoročne koristi i doprinijeti uspjehu i rastu vašeg poslovanja.