062322777 info@digitalk.ba

Oglašavanje na vodećim društvenim mrežama

Dajte vašim objavama vjetar u leđa, promovišite svoj proizvod ili uslugu na Facebooku i Instagramu.

Izrađujemo razne vrste oglasa, kreiramo i pratimo kampanje.

Fokusiramo se na…

  • Ciljanu publiku 100% 100%
  • Vizuale 100% 100%
  • Kreativnost 100% 100%
  • Kvalitet oglasa 100% 100%

Oglašavanje na Facebooku

Facebook oglašavanje je učinkovit kanal za generisanje novih klijenata za male, srednje i velike kompanije. Ciljanje korisnika po demografiji, interesima i lokaciji čini Facebook oglašavanje neizostavnim segmentom svake uspješne marketinške strategije. Uz dobro planiranje, izradu i optimizaciju, Facebook oglašavanje omogućava visoki povrat investicije.

Ciljevi kampanje mogu biti različiti:

  • Awareness (svijest o brendu) – poticanje interesovanja za brend koji oglašavate, gdje birate između dvije opcije:
    • Brand awareness (podizanje svijesti o brendu) i
    • Reach – maksimalan doseg oglasa kako bi se prikazao što većem broju korisnika;
  • Consideration (razmatranje brenda) – poticanje na razmatranje Vašeg brenda kao poslovnog partnera, gdje birate između šest opcije:
    • Traffic – povećanje posjeta Facebook stranici ili web strani,
    • Engagement – angažovanje korisnika na komentarisanje, podjelu i likes oglasa,
    • App installs – poticanje korisnika na instaliranje aplikacija,
    • Video views – promovisanje video snimaka novog proizvoda,
    • Lead generation – prikupljanje informacija o korisnicima zainteresovanim za Vaš brend,
    • Messages – poticanje korisnika na razgovor sa organizacijom;
  • Conversions (konverzije) – potiču zainteresirane na kupovinu proizvoda kog oglašavate, gdje birate između ove tri opcije:
    • Conversions – poticanje na kupovinu proizvoda,
    • Catalog sales – ovakvi oglasi direktno pokazuju proizvode iz kataloga, i
    • Store visits – promocija lokalnih radnji u blizini kupaca.

Oglašavanje na instagramu

  • Proširite svijesti o brendu: privući korisnike da više pažnje posvete na vaše oglase i povećavaju svijest o vašem brendu
  • Doseg: prikažite svoj oglas maksimalnom broju osoba
  • Promet: za klikove na vašu web stranicu ili u trgovinu gdje se nalazi vaša aplikacija
  • Instalacija aplikacije: pošaljite korisnike u trgovinu u kojoj mogu kupiti vašu aplikaciju
  • Angažman: privucite više ljudi da vide i sudjeluju u vašem postu ili stranici. Angažman može uključivati ​​komentare, dijeljenja, lajkove, odgovor na događaje i zahtjeve za ponudom
  • Prikaz videozapisa: promovišite videozapise koji prikazuju snimke iza prizora, lansirajte proizvode ili korisničke priče kako biste proširili svijest o vašem brendu
  • Konverzije: potaknite ljude da poduzmu vrijedne radnje na vašoj web stranici ili aplikaciji, kao što su dodavanje podataka o plaćanju ili kupnja

Ispričajmo Vašu digitalnu priču