Oglašavanje na vodećim društvenim mrežama
Dajte vašim objavama vjetar u leđa, promovišite svoj proizvod ili uslugu na Facebooku i Instagramu.
Izrađujemo razne vrste oglasa, kreiramo i pratimo kampanje.
Fokusiramo se na…
- Ciljanu publiku 100%
- Vizuale 100%
- Kreativnost 100%
- Kvalitet oglasa 100%
Oglašavanje na Facebooku
Facebook oglašavanje je učinkovit kanal za generisanje novih klijenata za male, srednje i velike kompanije. Ciljanje korisnika po demografiji, interesima i lokaciji čini Facebook oglašavanje neizostavnim segmentom svake uspješne marketinške strategije. Uz dobro planiranje, izradu i optimizaciju, Facebook oglašavanje omogućava visoki povrat investicije.
Ciljevi kampanje mogu biti različiti:
- Awareness (svijest o brendu) – poticanje interesovanja za brend koji oglašavate, gdje birate između dvije opcije:
- Brand awareness (podizanje svijesti o brendu) i
- Reach – maksimalan doseg oglasa kako bi se prikazao što većem broju korisnika;
- Consideration (razmatranje brenda) – poticanje na razmatranje Vašeg brenda kao poslovnog partnera, gdje birate između šest opcije:
- Traffic – povećanje posjeta Facebook stranici ili web strani,
- Engagement – angažovanje korisnika na komentarisanje, podjelu i likes oglasa,
- App installs – poticanje korisnika na instaliranje aplikacija,
- Video views – promovisanje video snimaka novog proizvoda,
- Lead generation – prikupljanje informacija o korisnicima zainteresovanim za Vaš brend,
- Messages – poticanje korisnika na razgovor sa organizacijom;
- Conversions (konverzije) – potiču zainteresirane na kupovinu proizvoda kog oglašavate, gdje birate između ove tri opcije:
- Conversions – poticanje na kupovinu proizvoda,
- Catalog sales – ovakvi oglasi direktno pokazuju proizvode iz kataloga, i
- Store visits – promocija lokalnih radnji u blizini kupaca.
Oglašavanje na instagramu
- Proširite svijesti o brendu: privući korisnike da više pažnje posvete na vaše oglase i povećavaju svijest o vašem brendu
- Doseg: prikažite svoj oglas maksimalnom broju osoba
- Promet: za klikove na vašu web stranicu ili u trgovinu gdje se nalazi vaša aplikacija
- Instalacija aplikacije: pošaljite korisnike u trgovinu u kojoj mogu kupiti vašu aplikaciju
- Angažman: privucite više ljudi da vide i sudjeluju u vašem postu ili stranici. Angažman može uključivati komentare, dijeljenja, lajkove, odgovor na događaje i zahtjeve za ponudom
- Prikaz videozapisa: promovišite videozapise koji prikazuju snimke iza prizora, lansirajte proizvode ili korisničke priče kako biste proširili svijest o vašem brendu
- Konverzije: potaknite ljude da poduzmu vrijedne radnje na vašoj web stranici ili aplikaciji, kao što su dodavanje podataka o plaćanju ili kupnja