Dove je brend proizvoda za njegu lica i tijela poznat po promociji pozitivne samopoštovanja i stvarne ljepote. Kompanija je uspješno koristila marketing sadržaja da se poveže sa ženama i izgradi lojalnu bazu kupaca.
Dove je marketing sadržaja počeo relativno rano, 2004. godine, pokretanjem kampanje “Real Beauty”. Ova kampanja je promovisala stvarne figure žena različitih etniciteta, uzrasta i tipova tijela, suprotstavljajući se tadašnjim standardnim ljepotama u medijima. Kampanja je bila veliki uspjeh, izazivajući društveni dijalog o tome šta zapravo čini ženu lijepom.
Za podršku kampanje, Dove je krenuo i sa istoimenim YouTube kanalom i Instagram profilom. Tamo objavljuju videozapise i fotografije realnih žena, zajedno s intervjuima i porukama o body-pozitivitetu i samopoštovanju.
AdAge je ovu kampanju proglasio najboljom u 21. vijeku zbog njene transparentnosti, autentičnosti, ali i zbog borbe protiv filtera i Photoshopiranja mladih djevojaka. Jer je Dove ovim videom naglasio da je ljepota u tome da prigrlimo i svoje nedostatke.
Godine 2017. pokrenuli su i “Dove Self-Esteem Project”, edukativni program za tinejdžerke o temi body-pozitiviteta i zdrave slike tijela.
Ovo je bila odlična kampanja koja prikazuje tinejdžerku koja gleda društvene mreže i sluša savjete influensera koji im daju otrovne savjete. Anketirali su više od 1000 djevojaka u dobi od 10 do 17 godina i okrili su šokantne podatke. Čitaj dalje…
Jedna od dvije djevojke kaže da otrovni savjeti o ljepoti na društvenim mrežama uzrokuju nisko samopouzdanje, a 90% djevojaka je izjavilo da prate bar jednog influensera zbog kojih se osjećaju manje lijepo.
Zbog toga je Dove na ovo sve odgovorio sa Self-Esteem projektom. Organizovali su obrazovni progarm o bodypozitivitetu i zdravoj slici tijela za djevojčice. Radili su interaktivne radionice o samopoštovanju i mentalnom zdravlju sa njima, ali i promovisali platformu Talk About It. Ovaj program je besplatan i dostupan svim djevojčicama i mladim ženama.
Rezultati:
- Program je dostigao preko 25 miliona djevojčica i mladih žena u 140 zemalja.
- Istraživanje je pokazalo da program pomaže poboljšanju samopoštovanja, ali i menatalnog zdravlja kod djevojčica i mladih žena
Marketing sadržaja i prednosti za Dove?
Dove marketing sadržaja nije samo povećao prodaju, već je i stvorio snažnu emocionalnu povezanost sa kupcima. Istraživanja pokazuju da 80% žena danas prepoznaje Dovu po kampanji “Real Beauty”, a mnogi je smatraju brendom koji zastupa pozitivne vrijednosti.
Dove marketing sadržaja je primjer kako se sadržaj može koristiti za više od prodaje proizvoda. Pokazuje se moć brendiranja i izgradnje emocionalne veze sa ciljnom publikom.