062322777 info@digitalk.ba

Emocionalni brending povežite se sa kupcima umjesto klasične prodaje

U današnje vrijeme, niko ne želi biti bombardovan prodajnim porukama. Potrošači više ne žele osjećaj da im se nešto nameće. Prošla su vremena kada je lojalnost brendu bila dugovječna samo zato što je uvijek bio prisutan na tržištu. Danas, ljudi biraju brendove zbog različitih razloga, a jedan od ključnih faktora je emocionalna povezanost. Ovdje na scenu stupa koncept „emocionalnog brendinga“.

Šta podrazumijeva emocionalni brending?

Emocije su suštinski dio svakog uspješnog brendiranja. Brend se odnosi na osjećaj ili obećanje koje određeni proizvod ili usluga prenosi svojim korisnicima. Kroz marketing, brendovi pokušavaju kontrolisati i usmjeravati taj osjećaj. No, kako su se trendovi u marketingu promijenili, tako se i način komunikacije između brenda i kupca evoluirao.

Umjesto da potrošačima direktno ponudite proizvod kroz prodajnu priču, emocionalni brending usmjerava pažnju na osjećaje. Umjesto da poručite “Kupi ovaj proizvod jer je bolji”, emocionalni brending govori “Ovaj proizvod ti pruža osjećaj zadovoljstva, zajedništva ili sreće”. Na taj način, stvarate snažniju povezanost s vašom ciljnom publikom.

Zašto je emocionalni brending efikasan?

Mnogi ljudi vjeruju da donose odluke na osnovu logike, ali istraživanja pokazuju da emocije igraju ključnu ulogu u procesu donošenja odluka. Na primjer, kada kupujemo kafu, često biramo Starbucks, iako bi mogli kupiti jeftiniju alternativu na drugom mjestu. Iza ovog izbora stoji mnogo više od samog proizvoda – radi se o osjećaju luksuza i posebnog doživljaja koji ovaj brend pruža.

Iako svi brendovi moraju na neki način prodavati svoje proizvode, emocionalni brending mijenja način na koji to rade. Potrošači danas žele biti dio šire zajednice ili pokreta, a brendovi koji uspijevaju zadovoljiti tu potrebu ostvaruju dugoročne uspjehe.

Primjer uspješnog emocionalnog brendinga

Nike je jedan od primjera kako veliki brendovi uspješno koriste emocionalni brending. No, postoji još jedan brend koji je to izveo na impresivan način – Dove. Ovaj brend je brijirao svojom kampanjom “Real Beauty” gdje su se fokusirali na pravu ljepotu i različitosti. Kampanje su prikazivale stvarne žene, bez retuširanja sa ciljem da potaknu samopouzdanje i pozitivno viđenje tijela. Dove se na ovaj način emocionalno poveza sa publikom, a posebno sa ženama, jer im poručuje da su lijepe baš onakve kakve zaista jesu. Ova kampanja ih je izdvojila od brendova koji se fokusiraju isključivo na savršen izgled

.

Kako primijeniti emocionalni brending na male biznise? Iako primjeri velikih brendova dominiraju, principi emocionalnog brendinga mogu biti primjenjeni i na male biznise. Proces se može sažeti u tri ključna koraka:

  1. Identifikujte emocije koje vaš brend može probuditi. Prvi korak je odrediti koja emocija treba biti u fokusu vašeg brenda. Da li želite da se vaši korisnici osjećaju zadovoljno, sretno, ili možda inspirisano?
  2. Implementirajte te emocije u svaki aspekt vašeg brenda. Nakon što odredite emocionalnu komponentu, ona treba biti vidljiva u svim segmentima vaše strategije. Od web sajta, preko društvenih mreža, do korisničke podrške – svaki aspekt vašeg brenda treba odražavati tu emociju.
  3. Izgradite lojalnost putem emocionalnog povezivanja. Nakon što uspostavite emocionalnu vezu s vašom publikom, važno je održavati tu vezu kroz kontinuiranu interakciju i pričanje priča koje inspirišu i zbližavaju. Na taj način vaši potrošači postaju lojalni ne samo proizvodu, već i brendu.

 

Zaključak

Emocionalni brending je moćan alat koji može transformirati način na koji komunicirate sa svojim potrošačima. Umjesto klasične prodajne strategije, fokusirajte se na stvaranje autentične veze sa svojom publikom, jer upravo te emocije grade dugoročne odnose i lojalnost.

Trebate li pomoć za emocionalni brending u online ili offline svijetu?

Zakažite konsultacije i zajednički ćemo identifikovati emocije koje vaš brend može probutiti. Odredit ćemo koja emocija treba biti u fokusu vašeg brenda kako bi se korisnici i potencijalni kupci osjećali zadovoljno, sretno i inspirisano. Nakon što odredimo emocije koje se povezuju sa vašim proizvodom i uslugom, zajednički ćemo kreirati strategiju komunikacije na društvenim mrežama, vašem web sajtu, ali i kroz offline marketing kao što su: radijske reklame, televizijske reklame, led displeji ili printani marterijal.

Novo

Marketing konsultacije 1na 1

U svijetu digitalnog marketinga postoji ogroman broj alata, i često je teško prepoznati koji je najbolji za vaš biznis. Kroz ovaj proces ćemo vas voditi do pravog rješenja koje će vam pomoći da unaprijedite svoje poslovanje i postignete uspjeh.

Pročitaj još

Pin It on Pinterest

Share This