Ovaj blog post napisan je sa ciljem da se političari sa manjim budžetom za oglašavanje pozicioniraju bolje na društvenim mrežama i ostvare uspješne političke kampanje. Ne manipulišite svoje glasače i potrudite se da ispunite ono obećano!
Budite političar otvorenog srca, ako pratite ove korake garantujem vam da ćete uspjeti pridobiti simpatije ljudi. Ne svih ljudi, ustalom niste sladoled da se svima sviđate. Cilj je da okupite ljude koji će glasati za vas, a evo i kako.
Prije svega nadam se da ste uradili profil idealnog kupca/glasača, ako niste izguglajte ili se posavjetujte sa vašim marketing timom kako se to radi. Nakon toga slijedite ovih 8 koraka i ostvarit ćete željeni rezultat.
- Započnite sa empatijom, kako biste prepoznali stvarnu potrebu. Ne izmišljenu potrebu. Nemojte pitati “Kako vam mogu pomoći”, već “Šta bih vam pomoglo”.
- Koncetrišite se na najmanje održivo tržiste i na profil idealnog glasača koji ste napravili sa svojim timom.
- Usvojite pogled na svojite ljudi kojima biste služili. Postove prilagodite pričom koju ti ljudi žele da čuju.
- Pričajte jezikom koji je razuman vašem idealnog glasaču
- Pravite postove i priče koji se lako šire, kako bi svaki vaš glasač doveo jednog više.
- Zaslužite i zadržite pažnju svog idealnog glasača
- Ponudite im mogućnost da se dublje uključe. Omogućite im ankete, direktne upite – SASLUŠAJTE IH.
- Angažujte se često. Odgovorite na svaki komentar, pa i onaj negativni, jer trebate biti u službi svojih glasača, ali i da svojim odgovorom pridobijete i one koji se još uvijek nisu odlučili za koga će glasati.
Na kraju ovog posta zamolio bih vas da isti podijelite sa kolegom ili koleginicom koji imaju ograničen budžet za oglašavanje. Sharing is caring.
Pripremio: Aleksandar Aničić, direktor Digitalk Tuzla