Svaka SEO kampanja iziskuje mnogo vremena, praćenja, optimizovanja sadržaja web stranice. U ovih 5 koraka kreiraj SEO kampanju koja će da pokida i dovede ti nove klijente.
Ukoliko ipak trebaš pomoć, budi slobodan da nam pošalješ upit i zatražiš ponudu.
SEO i Istraživanje ključnih riječi
Pronađi ključne riječi relevantne za svoj proizvod ili uslugu. Koristi Google Keyword Planner – besplatni alat. On će ti omogućiti da vidiš koliko se ključne riječi koje tražiš zaista kucaju na ovoj tražilici. Od plaćenih alata izdvojio bih Ubersuggest, SEMrush, Ahrefs ili Keywords Everywhere.
Ubersuggest i Keywords Everywhere su povoljni ukoliko si na početku i imaš mali budžet 😉
On-Page SEO
Nakon što pronađeš relevantne ključne riječi, vrijeme je za optimizaciju web stranice. To uključuje optimizaciju meta naslova, meta opisa, URL-ova, slika i linkova za ciljane ključne riječi. Pored Google Search Console, alata koji će ti znatno poboljšati On-Page SEO optimizaciju, koristim i SiteGuru koji se za sada odlično pokazao.
Off-Page SEO
Off-page optimizacija uključuje stvaranje backlinkova i promociju sadržaja na drugim web stranicama i društvenim mrežama. Ovo doprinosi poboljšanju autoriteta web stranice i pomoći će u boljem rangiranju za ciljane ključne riječi.
Stvaranje SEO sadržaja
Kreiraj visokokvalitetni sadržaj koji cilja na tvoje ključne riječi i pruža vrijednost vašim posjetiteljima. Ovo može uključivati blog postove, infografike, videozapise i drugi sadržaj koji će pomoći u povećanju prometa na vašoj web stranici. U svrhu kreiranja sadržaja znatno ti može pomoći i Chat GPT koji je potpuno besplatan. Ako trebaš neke naprednije alate, svakako ti preporučujem NeuronWriter koji i sam koristim.
Analiza i praćenje SEO uspješnosti
Za kraj sam ostavio analizu i praćenje napretka. Koristite alate poput Google Analytics-a i SEMrush-a kako biste pratili posjetitelje, rangiranje na tražilicama i konverzije kako biste vidjeli koliko je uspješna vaša kampanja. Na temelju ovih podataka, možete ažurirati svoju strategiju i optimizirati svoju web stranicu kako biste ostvarili bolje rezultate.
Zaključak: SEO je maraton a ne sprint trka!
SEO je maraton, a ne sprint trka.Najbolji način za uspješnu SEO kampanju je ulaganje u dugoročnu strategiju i kontinuirano praćenje napretka. Uzimajući u obzir konkurenciju i stalne promjene u algoritmima tražilica, SEO stručnjaci trebaju biti fleksibilni i prilagodljivi kako bi se osiguralo da se web stranica stalno poboljšava i ostaje relevantna za tražilice i korisnike. U konačnici, uspješna SEO kampanja zahtijeva strpljenje, predanost i kontinuirani rad kako bi se postigao dugoročni uspjeh. SEO zahtijeva dosljedan trud kako bi se pratili trendovi koji tražilice nameću, ovo nije nikada završen posao i iziskuje konstantno učenje i implementacije SEO pravila. Ako nemaš vremena da se baviš sa optimizacijom na tražilice, javi nam se i zakažimo besplatne konsultacije.