Idemo digitalno
Krenuo si u digitalni marketing okupio si ljude, angažovao digitalce da ti rade posao na mrežama, održavaju web shop i rade Google oglase. U mislima si već razvalio online prodaju, okupio si tim. Šta još može da krene po zlu?
Mnogo toga može poći po zlu, ali imamo rješenje i za to…
Kreću prvi upiti
Počeli su prvi upiti, zadovoljno trljaš rukama i kažeš da je ovo tim iz snova, jednostavno to je to. Očekuješ prvu prodaju, vrlo brzo… Ali poslije mjesec dana vidiš da ti prodaja i nije baš išla od ruke. Recimo da si od 30 upita realizovao samo 3.
Kriv je digitalni marketing
Odmah zoveš agenciju ili individualca, vrijeme je da se obračunate jer ovo što ono radi je čisto prodavanje magle, ne tako davno pristustvovao si konferenciji na kojoj se svi ubijaju od priče kako razvaljuju prodaju na internetu, a ti nikako da se makneš sa mrtve tačke.
Ali šta ako ti kažem da digitalac nije kriv, hoćeš li mi vjerovati?
A šta ako ti kažem da ipak provjeriš prodaju?
Ako imaš previše upita a premalo prodaje, digitalac je svoj dio poslao uradio, ipak bi trebao organizovati sastanak sa prodajnim timom, jer tu imaš propuste.
Savjetujem ti da:
- Istražiš konkurenciju i vidiš jesi li cjenovno pristupačan.
- Provjeriš je li prodajni tim odgovorio na sve upite.
- Provjeriš koliko kupac čeka da prodajni tim odgovori na upit.
- Provjeriš način na koji prodajni tim komunicira sa potencijalnim kupcima.