Završili smo prvu od pet radionica na temu Digitalni Marketing u biznisu. Učesnici su mladi i ambiciozni ljudi željni znanja i novih vještina, tako da je bilo zadovoljstvo podijeliti znanje sa njima.💙
Naglasak na radionici je stavljen na content marketing, strateški marketinški pristup usmjeren na stvaranje relevantnog i dosljiednog sadržaja kako bi se privukla i zadržala jasno definisana publika i potaknule profitabilne akcije kupaca.
Desetak mladih ljudi je imalo priliku od marketing stručnjaka i osnivača marketinške agencije “DigiTalk”, Aleksandra Aničića, čuti iz prve ruke iskustva i savjete iz oblasti digitalnog marketinga i komuniciranja putem društvenih mreža.
Ermina Nukić, Program Manager Centra je u uvodnom izlaganju istakla značaj informacionih tehnologija u modernom poslovanju i mogućnostima koje digitalni marketing pruža mladima u bržoj integraciji na tržište rada i mladima okrenutim poduzetništvu.
“Naš primarni cilj je zadržavanje mladih u BiH što i kroz brending projekta pokušavamo prikazati. Ovim serijalom radionica želimo kod mladih ljudi osvijestiti da digitalni marketing pruža praktično neograničen spektar mogućnosti od pronalaska zaposlenja, freelancinga ili pokretanja vlastitog biznisa i da nije neophodno napustiti BiH da bi radili za najveće svjetske kompanije i ima li evropske plate obavljajući radne zadatke iz BiH ili čak iz udobnosti vlastitog doma.” rekla je Sandra Hurtić, direktor Centra pokrenite.se.
Novo
Marketing konsultacije 1na 1
U svijetu digitalnog marketinga postoji ogroman broj alata, i često je teško prepoznati koji je najbolji za vaš biznis. Kroz ovaj proces ćemo vas voditi do pravog rješenja koje će vam pomoći da unaprijedite svoje poslovanje i postignete uspjeh.
Da bismo pružili najbolje iskustvo, koristimo tehnologije poput kolačića za čuvanje i/ili pristup informacijama o uređaju. Saglasnost sa ovim tehnologijama će nam omogućiti da obrađujemo podatke kao što su ponašanje pri pregledanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj veb lokaciji. Nepristanak ili povlačenje saglasnosti može negativno uticati na određene karakteristike i funkcije.
Funkcionalno
Uvijek aktivan
Tehničko skladištenje ili pristup je striktno neophodan za legitimnu svrhu omogućavanja korišćenja određene usluge koju izričito zahteva pretplatnik ili korisnik, ili u jedinu svrhu obavljanja prenosa komunikacije preko elektronske komunikacione mreže.
Preference
Tehničko skladištenje ili pristup su neophodni za legitimnu svrhu čuvanja preferencija koje ne zahteva pretplatnik ili korisnik.
Statistika
Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe.Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u anonimne statističke svrhe. Bez sudskog poziva, dobrovoljne saglasnosti od strane vašeg Internet provajdera ili dodatne evidencije treće strane, informacije sačuvane ili preuzete samo za ovu svrhu obično se ne mogu koristiti za vašu identifikaciju.
Marketing
Tehničko skladište ili pristup su potrebni za kreiranje korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na veb lokaciji ili na nekoliko veb lokacija u slične marketinške svrhe.