062322777 info@digitalk.ba

Brending nije samo dizajn

Kada pričamo o brendingu uvijek se nekako asociramo da je brending dobar odabir boja, logotip koji je primjenjiv na svim materijalima, bla bla bla… Pojedini dizajneri će te ubjeđivati da je dovoljno samo da to sve fino posložiš da je lijepo za oko, uplatiš koju kintu na oglase i BUM magija je kreirana. Ali ne daj da ti prodaju m**a za bubrege. Ako ti kažem da pored te “magije” treba mnogo više, hoćeš li mi vjerovati?

Gdje je emocija?

Brending nije samo kreiranje vizuelnog identiteta, odabir fobrih fontova, boja ili logotipa. On obuhvata sve aspekte komunikacije brenda sa ciljanom publikom. Uključuje vrijednosti koje brend promoviše, njegovu misiju, viziju, kao i način na koji komunicira sa svojim potrošačima. Zadržao bih se na načinu komunikacije u ovom slučaju na društvenim mrežama.

Brending na društvenim mrežama i zašto tvoj brend treba menadžera društvenih mreža

U samom naslovu posta rekli smo da 65% potrošača donosi odluku na temelju iskustva sa brendom. U današnje vrijeme potrošačima je lako da se povežu sa brendom koji prate, društvene mreže su nam omogućile tu privelegiju.

Brending na društvenim mrežama je veoma značajan dio strategije jer omogućava brendovima da se približe ciljanoj publici, ali i publici da osjete emociju brenda, komuniciraju sa njim i na osnovu ovoga donose odluke hoće li u budućnosti ostati lojalni istom.

Za lojalnost brendu veliku ulogu igra tvoj menadžer društvenih mreža ili digital marketing menadžer. Jesi li siguran da to može biti tvoj rođak koji zna kako objaviti post?

zasto trebas menadzera drustvenih mreza

Savjeti za brending na društvenim mrežama

Dizajn

Mora biti usklađen sa tvojim brend bojama uz odabir vizuelnih elemenata koji će biti prepoznatljivi tvojoj publici.

Sadržaj

Mora biti zanimljiv, koristan, edukativan ali i takav da angažuje tvoju publiku da učini neku akciju.

Dosljednost

Redovno objavljivanje sadržaja kako bi održali interesovanje ciljane publike.

Komunikacija

Nije dovoljno samo objavljivati, kako bi održao lojalnost kupaca odgovaraj na komentare, poruke koje ti dolaze u DM. Dokaži im da su bitni!